dilluns, 14 de gener del 2008

Suzuki Bandit 1200 GT


Aquest 2008 Suzuki treu una nova versió de l'exitosa Bandit, una cilindrada que fins ara costava vendre a l'Estat Espanyol, però que preus assequibles com els d'aquesta moto han fet que se'n comencin a veure per la carretera i, evidentment, han fet moure a les marques de la competència.

La gent de Suzuki ha aprofitat la bona acceptació que ha tingut la Bandit 1200 per treu una versió GT per poder competir amb Yamaha i Honda. Personalment crec que encara li fa falta molt per poder estar a l'alçada de les ruteres de BMW, però aquí està, a un preu molt més baix que les seves competidores.

Aquesta GT es distingeix del model base (Bandit 1200 S) en què el seu carenat és més complert i ampli, i porta una maleta posterior de gran capacitat i dues maletes laterals.

Penso que una moto rutera per definició és aquella moto pensada per fer llargs recorreguts amb la màxima comoditat possible. L'important a l'anar assegut a una moto d'aquestes és que el cos estigui descansant amb forma d'escala, és a dir, el cos estigui un angle mínim de 90º amb la cuixa, i que aquesta cuixa estigui un angle mínim de 90º amb el panxell, i aquest panxell 90º amb el peu. Aquesta penso que és la posició ideal, a partir d'aquí, tot el que sigui anar assegut amb una posició menys de 90º es nota als pocs quilòmetres, fins arribar a patir "calambres" i demés problemes musculars.

La Bandit aquest detall no el cuida amb la posició de l'acompanyant. Per tant, el passatger, tal i com estan posades les estriberes, patirà més que un altre acompanyant amb una moto de la competència.